Connexion
Youppie webcam confinement        

Discussion : Liège : DANIELLA (espagnole , brune)

  1. #


    Inscription
    novembre 2016
    Messages
    75

    Par défaut

    [QUOTE = Skiboy; 1802622] benaderende translation of my kant, ik hoop DAT geest van Pieter Post Wordt Niet zo gerespecteerd van de brief :

    . "Ik maakte Een Visit our vanmiddag Daniela
    Ik reserveerde Een Tijd en ik heb er geen spijt van.
    Ik ontmoette Een mooie dame ontmoet Een Natuurlijke borst, Een beetje mollig, Maar Niet Utrecht met het tevredenstellen van aandeel.
    Ik heb genoten van Een Bezoek aan charmante this orale seks zonder Condoom diep Aangenaam in boulles Werden verwend ook.
    ik wk also zorgde for Haar ZE genoot Duidelijk for Het einde van Cowgirl.
    Een dame Zeker Weer bezoeken. We Hadden Toen Een praatje in knuffelbaar vraiement Een Ontspannen Tijd. "[/ QUOTE ]


    dankje wel skiboy,

    translation is Een goede weergave.

    mercie

  2. #


    Inscription
    juin 2015
    Messages
    873

    Par défaut

    Citation Posté par Pieter066 Voir le message
    Vanmiddag aan Een bezoekje Daniela gebracht.
    Had een uur geboekt en heb er geen spijt van.
    Een lieve vrouw ontmoet Een mooi stel Natuurlijke borsten een beetje mollig maar in de goede verhoudingen.
    heb genoten van dit bezoek heerlijk felato zonder condoom lekker diep en de ballennwerden ook verwent.
    mocht haar zelf ook verwennen en daar genoot ze zichtbaar van nadien de sessie afgemaakt met cowgirl.
    zeker een dame om nog eens te bezoeken heb nog gezellig na gepraat en geknuffelt als afsluiter.
    Traduction approximative de ma part, j'espère que l'esprit du Post de Pieter est respecté sinon la lettre :

    "J'ai rendu une petite visite cet après-midi à Daniela.
    J'avais réservé une heure et je ne l'ai pas regretté.
    J'ai rencontré une dame agréable avec une poitrine naturelle, un peu potelée mais avec des proportion agréables.
    J'ai profité de cette charmante visite fellation sans préservatif agréable profonde et les boulles ont été gâtées aussi .
    Je me suis aussi occupé d'elle et elle a visiblement apprécié avant de terminer en Cowgirl.
    Une dame à certainement visiter de nouveau. Nous avons eu ensuite une conversation agréable et câline vraiement un moment de détente."

Connectez-vous pour lire les 21 autres messages sur le sujet


  1. #


    Inscription
    janvier 2011
    Messages
    31

    Par défaut Liège : DANIELLA (espagnole , brune)

    Voilà, c'est rare que je relate mes rencontres mais y a des fois une exception....
    Rencontré cette demoiselle ( https://www.quartier-rouge.be/prive/...sensuelle.html ) cette avant midi, prise de rendez-vous ce matin même. Ce fut une belle rencontre. J'ai pris une demi heure par prudence. La demoiselle est conforme aux photos, douce et sympathique. Rien ne c'est fait mécaniquement, j'ai passé un bon moment. Je ne rentre pas dans les détails mais je n'ai pas été déçu de l'avoir rencontrée.

Nous utilisons des cookies pour améliorer votre expérience.
En poursuivant votre navigation sur ce site, vous acceptez l'utilisation de cookies. Règles de confidentialité