Connexion
Youppie webcam confinement        

Discussion : Anvers (Schipperskwartier) : EVA (Maîtresse)

1. #

Par défaut

Je suis retourné voir cette charmante maitresse : toujours aussi jolie et charmante !

Elle à une intuition vraiment exceptionnelle pour interpréter les phantasmes , ce qui permet à la séance de rester "naturelle" .

J'ai revisité le phantasme d'être son sextoy . Comme maitresse pas de relation avec elle bien évidemment mais une complice qu'elle dirige .

Le teasing a été incroyable elle m'a emmené deux fois très très haut avant de contrôler la situation . Au début les yeux bandés , cela décuplent les sensations : ce mélange d'attente et d'appréhension ...

C'est aussi très excitant de voir l'autre demoiselle dirigée par maitresse Eva , et même légèrement corrigée pour ne pas avoir suivi ses instructions à la lettre ...

Le final d'antologie aussi : la fille en cow girl inversé avec Maitresse Eva nous stimulant avec son terminator ... La jeune Rubi n'a pas pu résister ni moi non plus !!

Ensuite très agréable social time ,

2. #

Par défaut

Avant son départ j'ai eu la chance de pouvoir rencontrer cette maitresse extraordinaire . Cette dame a une écoute incroyable : venu pour revivre une ejaculation sans masturbation , j'ai été plus que servi . sa "petite" touche personelle a été de me "martyriser" en reportant cette jouissance le plus longtemps possible . Sa technique de massage prosatique est diabolique .
    Cela a été un séance absolument fantastique et la libération orgasmique incroyable .
    un savoir faire et un professionalisme 5 *

Connectez-vous pour lire les 26 autres messages sur le sujet

1. #

Anvers (Schipperskwartier) : EVA (Maîtresse)

MISTRESS EVA (allemande, brune - Schippersstraat n° 13/2)

Because I live in Holland and I don't speak and understand any French at all I will write an excellent session I had a few weeks ago with Mistress Eva in English and afterwards also a translation in Dutch. Mistress Eva is a young German mistress I met in Amsterdam and when she moved to Antwerpen I kept visiting her on a regular basis. Her present adress is Schippersstraat 13/2

She knows my fetish for Breath Control, Needle Play and Candle Wax and these fetishes are themes that regularly come back in the sessions I have with her.

After undressing I have to lay down on her gynaecologic chair and she ties my feet and legs with cuffs and belts on the chair. Also I have to spread my arms on the elbow-backs and also these she fixes on the chair with cuffs and belts. Then she puts a black mask on my head and closes this mask with another belt. This mask is fully closed so that you cannot see anything and the mask contains one little hole in front of the nose to get breath. The advantage of this mask is that you cannot breath 100% full, but you have to decrease the frequency of your breath to breath effective. Through this lower frequency of breathing you come in another state of mind as a kind of sleeping state while you are awake, as being in a trance. So I lie in the for myself most beautiful position as SM-addict: With my body entirely in the power of somebody else in whom you have absolute confidence and waiting for the things to come.

With Eva you never know what is going to happen. On her high heels she walks away to get something and while the floor of her studio is tiled you do hear that she comes back. The tension is increasing. At a sudden I feel a shooting pain through my right nipple followed by a moan from my side. I know she stabs a needle through my nipple. Then it happens on my left nipple too. She caresses my body with her hand to reward me as if she wants to say: "Well done, my boy". Then a second needle is brought into my right nipple. It is hurting less then the first needle. It seems that my feeling of pain is decreased. Furthermore she stabs more needles through both my nipples.

She is going to get something again. What would it be now? I feel a strange feeling in my urethra. I think she brings a stainless steel rod into my urethra. By this stimulation my erection becomes huge. As a reward she caresses my body again with her hand. A wonderful feeling gets into my body. At a sudden I feel a stitch into my penis. It is not so painful as in my nipples, but I suppose she stabs a needle through the skin of my penis. I feel more little stitches and it seems that I become the stitches lower and lower into my penis, but I don't know exactly what happens. "What a wonderful sight. What a pity that you cannot see this" does she say to me in her own German language.
    Then I feel that she removes the rod out of my urethra and I have also the feeling that she removes the needles out of my penis. After a short time of rest while she is getting something else the tension is increasing again. What is going to happen next?

I feel again that something is brought into my urethra. I have no idea what it would be. Would it be a rod of a bigger size? Or something else? At a sudden I hear a fluid running into a dish. I think she administred me a catheter. Yes, that must be it! This was one of the most strange experiences I ever had in my life. You loose your urine without you have any influence and control on it. Very strange, but very special.

After the removal of the catheter she covers my body with candle wax, but because I still am in a kind of trance I feel less to nothing. Then she jerks me to an intense orgasm with her hand while she closes the hole of the mask with the fingers of her other hand and takes my breath away. Then she is going to remove the needles out of my nipples. My experience is that the removal of needles out of a nipple is often more painful compared to bringing needles into them. But I feel totally nothing. It's painless at all. It seems that my perception of pain is totally switched off.

I am exhausted despite I couldn't move for a long time. She removes the mask and I am yet able to breath fully. The sweat is running from my head and we start laughing. I give her my compliments for the wonderful session and I can see she is very proud of it. She tells me that she stabbed 5 needles in both nipples, 10 needles in the skin of my penis and 3 needles in the skin of my scrotum.

Of course it is unnecessary to say thet Eva is my favourite mistress. Because I know her a long time she knows the things that I prefer, but sometimes she brings a new element in our sessions. She likes to do experiments. But when you say that you don't like a certain element she doesn't do it twice. The fetishes I like become also more intensive in each following session. You feel that she has a lot of pleasure in SM and wants to give you a good feeling and a perfect service. I personally think I am in good hands with her, have confidence in her and think she has grown as a mistress after her move to Antwerpen. This will have to do with the fact that she has her own studio in Antwerpen compared to Amsterdam where she had to remove her equipment every day from the room which resulted in a certain time pressure.
    Further advantage in my opinion is her clean way of working. All equipment she uses is well cleaned and desinfected and she works with sterile materials. Also she whipes the floor after each session, so her studio is as bright as a new penny. Furthermore she invest regularly in new equipment for her studio.
    So: I hope to visit her many times more.

Greetings to all SM-addicts,

Oniram.

DUTCH:
    Ben zelf een regelmatig bezoeker van Mrs.Eva en ik wil jullie een hele mooie sessie die ik enige weken geleden met haar beleefd heb vertellen. Inmiddels kent ze mijn voorliefde voor ademreductie, naalden en kaarsvetbehandeling en dit zijn dan ook regelmatig terugkerende thema's in de sessies die ik met haar beleef.

Na het uitkleden moet ik op haar gynaecologenstoel gaan liggen, waarna ze mijn voeten en benen met boeien en riemen aan de stoel vastbindt. Ook mijn armen moet ik spreiden en op de stoelleuningen leggen waarna ze deze ook met boeien en riemen fixeert. Vervolgens zet ze me een zwart masker op en sluit het masker af met een andere riem. Dit masker is compleet afgesloten waardoor je niets meer kan zien en bevat op neushoogte slechts 1 klein gat waardoor je kunt ademen. Het mooie van dit masker is dat je niet 100% vol kunt ademhalen, maar je adem naar een lager niveau moet terugbrengen om effectief lucht te kunnen krijgen. Door deze vertraagde ademhaling kom je in een andere gemoedstoestand terecht en kom je in een soort rusttoestand alsof je in trance bent. Zo lig ik dan in de voor mij mooiste positie op SM-gebied: Met mijn lichaam compleet overgeleverd aan iemand in wie je absoluut vertrouwen hebt en wachtend op de dingen die komen gaan.

Bij Eva weet je nooit wat er gaat gebeuren. Op haar hoge hakken loopt ze weg om iets te pakken en daar de studio betegeld is hoor je weer dat ze naar je toe loopt. De spanning is te snijden. Ineens voel ik een pijnscheut door mijn rechter tepel gevolgd door een zucht van mijn kant. Ik weet dat ze een naald door mijn tepel gestoken heeft. Dan is mijn linker tepel aan de beurt. Deze ondergaat hetzelfde lot. Ze streelt even over mijn lichaam om me te belonen alsof ze wil zeggen: "Goed gedaan, jochie", Dan gaat er nog een naald door mijn rechter tepel. Deze doet al veel minder zeer. Het lijkt erop alsof mijn pijngrens inmiddels verlegd is. Daarna volgen nog enkele naalden. Ook de andere tepel krijgt zijn deel.

Ze gaat weer wat halen. Wat zal het nu weer zijn? Ik voel een vreemd gevoel in mijn pisbuis. Volgens mij brengt ze een roestvrijstalen staaf in mijn pisbuis binnen. Door deze stimulering neemt mijn erectie hevige vormen aan. Als beloning streelt ze mijn lichaam weer. Een heerlijk gevoel maakt zich van mij meester. Ineens voel ik een prikje in mijn penis. Het is niet zo pijnlijk als in mijn tepels, maar ik vermoed dat ze een naald door de huid van mijn penis steekt. Nog meer kleine prikjes voel ik en het lijkt wel of ik de prikjes steeds lager in mijn penis krijg maar echt thuisbrengen kan ik het niet. "Das ist ein schones Bild. Schade das du das nicht sehen kannst" zegt ze me.
    Vervolgens merk ik dat ze het staafje uit mijn pisbuis verwijdert en ook heb ik het gevoel dat ze de naalden weer uit mijn penis trekt. Na een korte rustpauze waarin ze weer iets haalt neemt de spanning weer toe. Wat zou er nu weer gaan gebeuren?

Ik voel dat er weer iets in mijn pisbuis wordt ingebracht. Ik heb geen idee wat het is. Zou het een staaf met een grotere diameter zijn? Of wat anders? Dan hoor ik een vloeistof in een schaaltje lopen. Volgens mij heeft ze een catheter aangelegd. Ja, dat moet het wel zijn! Dit was een van de vreemste ervaringen die ik ooit heb gehad. Je verliest je urine zonder dat je er zelf invloed op hebt of controle op kan uitoefenen. Heel vreemd, maar heel apart!

Na het verwijderen van de catheter overgiet ze mijn lichaam nog met kaarsvet, maar omdat ik toch in een zekere trance ben en mijn pijngrens is verlegd voel ik er weinig tot niets van. Vervolgens brengt ze me tot een handmatig hoogtepunt waarbij ze af en toe het gat van het masker afsluit en me de adem ontneemt. Dan gaat ze de naalden weer uit mijn tepels halen. Mijn ervaring is dat het uittrekken van een naald uit een tepel vaak pijnlijker is dan het inbrengen. Maar ik voel totaal niet dat de naalden uit mijn tepels gehaald worden. Het is totaal pijnloos. Ook hier lijkt het dat mijn gevoel voor pijn uitgeschakeld is.

Uitgeput ben ik ondanks dat ik me lang niet bewegen kon. Eva doet me het masker af en ik kan weer voluit ademhalen. Het zweet loopt langs mijn hoofd en we beginnen te lachen. Ik complimenteer haar voor de uitstekende sessie en daar is ze zichtbaar trots op. Ze vertelt me dat ze in beide tepels 5 naalden heeft gestoken, 10 naalden in de huid van mijn penis en 3 naalden in de huid van mijn scrotum.

Onnodig is natuurlijk te zeggen dat Eva mijn favoriete meesteres is. Omdat ik haar al langere tijd ken (ook al uit haar periode in Amsterdam) kent ze mijn voorkeuren, maar af en toe voegt ze toch wat nieuws aan onze sessies toe. Ze houdt van experimenteren. Maar als je aangeeft iets niet meer te willen gebeurt het ook niet meer. Verder worden de bekende voorkeuren ook steeds intensiever beleefd en verder uitgebouwd. Je merkt gewoon dat ze veel plezier beleeft aan SM en je een goed gevoel wil geven en je iets wil bieden. Ik voel me persoonlijk bij haar in goede handen, heb vertrouwen in haar en vind dat ze in Antwerpen als meesteres ook verder gegroeid is. Dit zal mede te maken hebben met het feit dat ze in Antwerpen een eigen ruimte heeft en in Amsterdam de kamer weer iedere dag moest leegruimen wat toch een zekere tijdsdruk gaf.
    Verder pluspunt vind ik ook haar schone manier van werken. Alle apparatuur die gebruikt is wordt goed schoongemaakt en ontsmet en ze werkt met steriele materialen. Ook krijgt na iedere sessie de vloer weer een goede wasbeurt zodat haar studio er kraakhelder bijligt. Verder investeert ze ook regelmatig in nieuwe spullen voor haar studio.
    Kortom: Ik hoop haar nog veel te bezoeken.

Groeten aan alle SM-liefhebbers,

Oniram.

Nous utilisons des cookies pour améliorer votre expérience.
En poursuivant votre navigation sur ce site, vous acceptez l'utilisation de cookies. Règles de confidentialité