Connexion
Youppie webcam confinement    Samya big forum NRW    

Discussion : AMANDA (indienne - brune)

  1. #


    M74 Guest

    Par défaut

    Active au PHG, en tout cas pour ce weekend de summerparty (information donnée par elle-même sur ijsberenforum.nl)

  2. #


    M74 Guest

    Par défaut Amanda

    Cheveux : noirs - longs
    Taille : 1,67
    Profil / poitrine : mince / B-C
    Nationalité langue : Indienne - Néerlandais
    Age : 26 (estimation)
    Tatouages / piercings : Aucun
    Service: Fellation et rapport protégés
    Avantages : agréable, intelligente, gaie et naturelle
    Désavantages : n'embrasse pas et pas vraiment GFE

Connectez-vous pour lire les 5 autres messages sur le sujet


  1. #


    Inscription
    mai 2008
    Messages
    17

    Par défaut AMANDA (indienne - brune)

    Exceptionnellement dans néerlandais.

    Amanda

    Haarkleur/-lengte : zwart/lang
    Lengte dame : 1,67
    Postuur/Cupmaat : Slank /B-C
    Nationaliteit/Taal : Indische/Nederlands
    Leeftijd : 26 (geschat)
    Tatoeages/Piercings : Geen
    Service: pmc, nmc, vingeren, knuffelen
    Voordelen: gezellige dame, slim en vrolijk/naturel
    Nadelen: niet tz, op de kamer niet de typische GFE


    Zeker meer dan een uur mee aan de toog gehangen, grotendeels samen met Dupke. Plezier gemaakt maar het ook over serieuzere zaken gehad als aids en soa’s en verteld over onze seksuele wensen en fantasieën alsook verteld hoe we vonden dat een goeie sessie er moest uitzien. Hierdoor kwamen we te weten dat ze niet zoent, pijpt met condoom en naar eigen zeggen biedt ze geen GFE. Daarop liet ik haar doodleuk weten dat ze er niet zou in slagen om mijn lul stijf te krijgen. Ik moest mijn crue uitspraak een beetje nuanceren omdat het bij haar harder aankwam dan ik bedoeld had. Zij van haar kant nuanceerde ook haar GFE-uitspraak. Ze zei dat ze best GFE kan bieden tijdens een kamersessie. Haar vriendin zou er beter in zijn, die tongzoent volop. Haar vriendin bevestigde dat Amanda best wel GFE kan geven. het verbaasde me trouwens erg dat Amanda zo’n uitspraak deed. Tot net voor die uitspraak had ze door haar gezellig doen mijn vertrouwen volledig gewonnen. Met de nodige knuffeltjes en aanrakingen herwon ze terug mijn vertrouwen in haar GFE-mogelijkheid. Omdat ze niet zo ondeugend was om naar mij lul te grijpen ben ik niet helemaal zeker of ze wist dat hij bij tijd reageerde. Maar gezien de vrouwelijk intuïtie zal dat misschien toch wel geweest zijn.
    Ze vroeg even later om met z’n drieën gezellig te gaan broebelen. Dit lieten we ons geen twee keer zeggen. Dupke twijfelde nog om mee te gaan. Hij vermoedde blijkbaar dat dit voor mij de ultieme ‘testcase’ zou zijn om te beslissen of ik er mee naar kamer zou gaan. Dupke wou niet, sowieso, omdat ze niet tz. Ik vroeg aan hem om toch zeker mee te gaan. Om mij te beschermen voor het geval ik dan toch niet naar de kamer zou willen gaan met haar. Amanda had me niet goed verstaan. Dat moest ook niet. Toch herhaalde ik het, op haar aandringen (haar eigen verantwoordelijkheid ). Het wilde kwam plots in haar boven en met een grote smile ploften we neer in één van de sofa’s.
    Ons badderen stelden we toch nog maar even uit want aangekomen aan de HWP was Nancy druk bezig in de HWP, het een beer erg naar de zin aan het maken. Ik moest even terugdenken aan mijn badsessie met Dorothy. Toen ik zag dat zij naar een kamer trokken stelde ik weer voor om te gaan HWP-en. Daar zaten we dan met z’n drieën. Ik vlak naast haar, Dupke niet zo. Ze vond dat niet kunnen, Dupke moest ook dicht bij haar gaan zitten.
    Zo gezegd zo gedaan. Onder water was ze stiekem met haar handen ondeugend aan het doen. Niet zonder succes bij mij, waarmee ik mijn stelling al verloren had dat ze mijn knuppel niet stijf zou krijgen. Ook bij Dupke, vernam ik onderweg naar huis, was ze ondeugend aan het doen, de ‘profiteuse ’, maar met minder succes. Het niet tongzoenen valt Dupke zwaarder dan mij. Ik durf al eens een bevlieging hebben. Zij had mij dan ook al een hele tijd geil gemaakt. Niet alleen tijdens onze lange badsexxie maar ook al eerder aan de bar. Met een stijve stapte ik uit de HWP, zij ook en gingen we ons in de douche wassen zodat we niet meer naar chloor roken, samen onder dezelfde douche. Op de kamer ging de leute door nadat we de zekerheid hadden gekregen dat ze ons niet zouden komen storen (kloppen op de deur om stipt 01.00 uur). Het was inmiddels al kwart voor één geworden zonder dat we er erg in hadden en ik wou nu zeker toch wel met haar naar boven gaan.
    Beneden zei ze nog dat we samen in bad zouden gaan. Daar was dus helaas geen tijd meer voor. We moesten ons beperken tot 30’. Achteraf bleken we 45’ weg geweest te zijn. Sorry, nogmaals sorry aan den baas van SS maar in mijn geilheid had ik geen besef meer van de tijd. Ik kan jullie garanderen dat mijn pik nog twee keer flink gegroeid was en ik dus mijn weddenschap dik verloren had.
    Of er herhalingsgevaar bestaat? Niet echt ; Toch heb ik een hele plezierige tijd met haar doorgebracht. Voor wat de seks op zich betreft zou ik het nog beter gevonden hebben als ze wat meer initiatief zou genomen hebben. Als ze mij nog eens zo kan opwinden zal ik misschien toch weer graag met haar meegaan mits even te praten over het eigenlijke bedgedeelte, zodat ze beter weet wat ik verlang en ze haar daar al dan niet wil mee vereenzelvigen. Het is immers een gezellige meid. Dat zeggen toch vele mannen. Ik zei op de kamer dat ze niet alleen gezellig is maar ook sexy. Daarop zei ze dat dat niet kan. Het was altijd of/of geweest. Ik meende dat compliment natuurlijk wel. “We hebben toch wel veel gemeen”, zei ze wat later. Zou ze daar nu mee bedoelen dat ik ook gezellig en sexy ben ?

Nous utilisons des cookies pour améliorer votre expérience.
En poursuivant votre navigation sur ce site, vous acceptez l'utilisation de cookies. Règles de confidentialité